duminică, 7 iunie 2015

JURNALUL IMPOSIBILEI IUBIRI (II)

                                         Ziua  a doua .... din câte-mi lipsești !!

           Uite ...până și astăzi mi-am răsturnat  ziua cu susul în jos , dar tot  nu te-am găsit. Necesitatea  de a te afla în ordinea obținută de efortul meu  nu își are corespondent decât în intensitatea dorului.               Pe ăsta da că l-am găsit !!!! Și cum îmi mai rânjea fericit ! Părea că mă aștepta de-o viață .Și naiba știe  de ce, dar  am simțit nevoia să îl îmbrățișez . Nemernicul , fără să-și piardă  o clipă rânjetul ăla frumos  , s-a lipit strâns de mine , contopindu-se cu  mine . L-am simțit cum îmi pătrunde  năvalnic în fiece țesut .Viola simțurile mele , iar eu nu mă mai puteam apăra . Îmbrățișarea diavolului din mine îl mulțumea . Mă mulțumea . Mi-era parcă lehamite să mă scutur de  îmbrățișarea dată .
            Perversiunea sufletului e o capcană a simțurilor  !
           Te complaci fără umbră de îndoială în violul neașteptat. Curând , dorul,  știe că stăpân poate fi iar tu sclavul lui etern .
            Și uite cum, din dorința de a te găsi,  mi-am pierdut libertatea  simțurilor . Dac-aș reuși să reașez  ziua cu josul în sus  probabil aș plăti alte violuri în așteptare .
            Așa că zac  și-aștept  finalul zilei .
            Poate sclipirea lunii va stinge patima cu care dorul își revendică teritoriul în sufletul meu .
            Iar tu ??
            Naiba știe pe unde ți-i dorul tău , căci nu te găsesc niciunde.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu