joi, 21 noiembrie 2013

Cât mai sus (pamflet)

sursa pozei : internet 
Mă cred atât de mare-n măreția mea 
Că locul meu doar lângă lun-ar sta
Dar teamă mi-e că strălucirea mea 
Va face luna ca să par-o stea 
Așa că loc să-mi faceți ,vreau un piedestal
Oceanul  vreau să mi-l opriți chiar în aval 
Și munții steiurile-și plece
Când pașii mei măreți îi vor petrece 
Iar ursitoarele-mi să știe 
Că voi trăi o veșnicie...
Pun lacăt să nu fiu furat 
                                                                       Din câtă măreție-am adunat....

                                                                                                                                                    Îmi strigă un crepuscul amenințător :
                                                                               ,,E miezul zilei ....iar ești visător???”                                   

                     


                                                                                           

Un comentariu: