marți, 7 ianuarie 2014

BLESTEMUL IUBIRII

sursa pozei: internet

Când mai blând ,când mai buiastru
te iubesc cu gând sihastru.
Te adun ,te rup în zece,
dar iubirea tot nu-mi trece.

De la colb pân la jugastru
te iubesc cu gând albastru.
Norii trăznete de-ar da
tu mă vrei numai a ta.

Stau în post și rugăciune
tu m-alinți cu gânduri bune.
Eu dau fuga la altar,
tu-mi pui inima pe jar.
                                                                                     
                                                                                                                                                                                                                                                                   Ah,biată inima mea
                                                                                       nu mai știe ce să vrea.
                                                                                       Când îmi dai să beau pelin
                                                                                       din petalele de crin.

                                                                                       Și mă cați cu mâni întinse
                                                                                       furișându-te-mi în vise.
                                                                                       Iar din zori până în noapte
                                                                                       mă blestemi cu mii de șoapte,

                                                                                       Când șiret  cu duioșie
                                                                                       pui iubirea-ți chezășie.
                                                                                       Ce să fac???n-am cum fugi
                                                                                       de blestemul de-a iubi !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu