miercuri, 22 ianuarie 2014

Așteptare (Viata-n alb și negru)

sursa foto :internet
Așteptare
Să vină-n fugă primăvara care
S-alunge frigul meu din suflet
Și cucii să îmi cânte iar a soare
S-aud cum mor tristețile-n descântec .

Să vină vulturii să-și fure
Bucata sufletului ce-a murit,
S-aud cum vântul o să jure
Pe razele de lună-n asfințit

Să văd cum cerul se-albăstrește
Sub norii rătăciți de gându-mi plin,
S-aud cum firul ierbii crește
                                                                                          Tăcut cum vestejește firul de pelin.

                                                                                          Să vină timpul ușa să-mi deschidă
                                                                                          S-arunce cheia tainiței adânci
                                                                                          Și lumea-n brațe mă cuprindă
                                                                                          Sau lase-me-ntre crestele de stânci .

                                                                                          Să vină  iarăși cerul meu albastru
                                                                                          Pierdute aripi să-mi redea
                                                                                          Și ducă-mi-se în pustiu ,gândul sihastru
                                                                                          Ca strălucirea lumii să o pot vedea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu