sâmbătă, 18 ianuarie 2014

Banala poezie(pamflet)

                                                            sursa foto :internet

Unii fac autostrade
Dintr-o poezie ,frate!
Kilometri ,la pătrat
Rime puse sub asfalt,
N-au pe nicăieri semn/ale
Și nici puncte.... cardinale.
Când și când ,ca-n oratoriu,
Găsești sensul ....giratoriu,
Ici și colo-un semafor
Semnalează un izvor
De rime neîmperecheate...
Doar un spațiu le desparte .
Ba mai mult ,e și-o postfață,
Scrisă-n zori de-o minte creață.
Cu astfel de poezii
Ori te naști ,ori nu le știi!
Uite,dau exemplul meu,
Căci doar știți că scriu și eu,
Mă tot chinui de o viață
Barem să scriu o prefață,
Dar ce scriu eu pentru voi,
Să citiți din doi în doi .
Ani.....vă spun ,ca să fiu clar ,
Căci ce-am scris nu am habar...
Și-acum să vă scriu banalul:
SÂC....toți ați citit finalul !!! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu